Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Multifriet. Meer weten? Ontdek meer
Hetty
24 jun 2026 om 19:00
prima eten. bezorging lekker snel.
Deborah
21 jun 2026 om 20:26
eten was prima. alleen was de volledige bestelling in 1 tasje gestopt. dus 2 bakjes saus waren leeg, saus zat in de papieren tas. de kaassouffle was geplet en in tweeën gebroken. kortom, smaak van alles was prima, maar het zag er uit als zwerfafval.
B
20 jun 2026 om 21:16
goed warm, op tijd bezorgd.
Sonja
24 mei 2026 om 22:37
Netjes verpakt, goed warm , nette bezorger, lekker gegeten
Sonja
11 mei 2026 om 21:59
Het was lekker, goed verpakt, snelle en nette bezorging
Simon
25 apr 2026 om 21:03
Bezorging is altijd op tijd en daardoor lekker warm!
Ruben
6 apr 2026 om 21:43
Helaas waren ze onze hele bestelling kwijt. Na 1,5u gebeld en omdat ze het bonnetje niet zagen liggen dachten ze dat hij al weg was. Diverse keren contact gehad en veel onwaarheden verteld. Uiteindelijk compromis gesloten na 5(!)x contact.
Serge
21 mrt 2026 om 18:35
Voor 18:15 eten besteld om af te halen. Is nu 18:35!
Heroen
8 mrt 2026 om 23:27
het smaakte lekker en was ook warm bezorgd
Joop
14 feb 2026 om 20:39
Viel deze keer wat tegen, ben ik niet gewend.
Jacqueline
8 feb 2026 om 19:49
Het eten was heel lekker. Enige minpunt: ik had bezorg tijd 18:15 opgegeven. Om 17:40 werd ik in de auto gebeld dat ze voor de deur stonden.